سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستانه 2

چگونه بلند قد شویم؟

package


بازه ی رشد طبیعی قد کاملا مشخص است ، از کودکی تا به طور میانگین سن 25 سالگی ، افزایش قد بنا به فرمان مغز و دستور تولید هورمون های رشد اتفاق می افتد ، هورمون ها با تحریک استخوان ها ، سبب رشد استخوان وافزایش قد می شود. پدیده تولید هورمون های ویژه افزایش قد عموما در همان بازه ی رشد اتفاق می افتد و بنا به سیستم فیزیلوژیکی بدن ، پس از سن حدود 25 سالگی افزایش قد متوقف می شود ، اما اگر بشود با یک سری تمرین های ویژه و ورزش های مخصوص انتهای نواحی استخوان های بدن را تحریک کرد آنگاه می توان به افزایش قد پس از سن رشد هم امیدوار بود!

افزایش قد


مطمئنا افزایش قد پس از سن رشد به اندازه ی سنین پیش از آن نخواهد بود ، اما این کار غیرممکن نیست و آزمایشات و تحقیقات نشان می دهد می توان تا حد رضایت کننده ای و بنا به ویژگی های فیزیکی و سن افراد پس از سنین رشد هم قد را افزایش داد.


آیا در این مجموعه توصیه ای مبنی بر استفاده از دارو و استفاده از مواد شیمیایی تزریقی می شود؟

خیر! مطالب موجود در فیلمهای آموزشی و کتاب صرفا در رابطه با افزایش قد از راه های فیزیکی و آموزش ورزش های خاص است ، این مجموعه تمرین های ورزشی برگرفته از فرمول ویژه ی افزایش قد ژاپنی است که طرفداران فراوانی در جهان دارد و بسیاری از افراد در دنیا از این آموزش ها استفاده می کنند و نتیجه ی مطلوب را هم کسب نموده اند.


میزان نتیجه گیری از این مجموعه آموزشی به چه صورت بوده است؟

پس از طی 10 هفته و انجام بررسی بر روی تعدادی از افراد در کشور ژاپن که از این روش استفاده نمودند ، این نتایج به دست آمد:

بر اساس آزمایش ها 37 درصد بالای 10 سانتیمتر افزایش قد داشته اند ، 28 درصد بین 7 تا 10 سانتیمتر ،12 درصد بین 5 تا 7 سانتیمتر ،14 درصد بین 3 تا 5 سانتیمتر ،5 در صد بین 3 تا 1 سانتیمتر و 2?5 در صد هم هیچگونه افزایش قدی نداشته اند .

منبع مطلب : افزایش قد