سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستانه 2

تور کیش
تور کیش

زمین در ساحل ماسه ای کیش ، از جنس مرجان بوده و در زیر نور خورشید ، درخششی نقره فام دارد. کیش در محدوده مناطق گرم و خشک و تحت تاثیر آب و هوای بیابانی می باشد. بیشتر دیدنیهای جزیره کیش شگفتیهایی است که طبیعت درطی سالهای متمادی بوجود آورده آسمانی آبی، آبهایی نیلگون، هوایی پاک و آرامشی بی نظیر، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. تور کیش در ایرانیان تور در غرب جزیره یک کشتی عظیم‌الجثه در سواحل نیلگون کیش به چشم می خورد پارک ساحلی مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش است پارک تفریحی ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی جزیره بسیار دیدینی است یکی دیگر از پارک های ساحلی جزیره کیش پارک سیمرغ می باشد. که در آن فضاهایی جهت بازی کودکان تعبیه شده است پارک شهر کیش فضای مفرحی برای پر کردن اوقات گردشگران است.  تور کیش برخی فضاهای این پارک طوری طراحی شده که تا فصل تابستان مسقف شده و قابلیت استفاده را خواهد داشت قنات کیش که در حال حاضر یکی از جاذبه های کیش می باشد بیش از 2500 سال قدمت داشته و آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را تامین می‌کرده است. تور کیش در ایرانیان تور سقف مرجانی کاریز کیش که زمانی بستر دریا بوده، مملو از صدف ها و آبزیانی است که هم اکنون به صورت فسیل در سقف مرجانی مجموعه فوق قابل مشاهده هستند . علاقمندان به ماهیگیری نیز می توانند در سواحل جنوبی و غربی جزیره به صید بپردازند. قایق کف شیشه‌ای یکی از امکانات گردشگری جزیره زیبای کیش است. این قایق‌ها در اسکله تفریحی جزیره کیش مستقر بوده و با استفاده از نورافکن، گشت دریایی شبانه را نیز امکان‌پذیر می‌سازند.

 

 


بهترین آهنگ های کلاسیک آنتونیو ویوالدی Antonio Vivaldi

آنتونیو ویوالدی (Antonio Lucio Vivaldi) یکی از مشاهیر موسیقی کلاسیک جهان است که آثار او بعد از گذشت چندین قرن، هنوز مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. آنتونیو ویوالدی در سال 1678 در جمهوری ونیز به دنیا آمد و فراگیری ساز ویولن را از همان کودکی آغاز نمود. استاد آنتنیو پدرش بود که او در سال های زندگی اش اجراهای زیادی را به همراه پدرش به نمایش گذاشت. شما همراهان جاست موزیک (مرجع دانلود موسیقی بی کلام و موزیک کلاسیک) می توانید مجموعه ای از زیباترین آثار آنتنیو ویوالدی را در ادامه دانلود نمایید.

آنتونیو ویوالدی ANTONIO VIVALDI
همانطور که گفتیم آنتونیو ویوالدی ساز ویولن را به کمک پدرش آموخت. بسیاری از مردم آن زمان ویوالدی را با نام کشیش مو قرمز می شناختند.ویوالدی قطعات مذهبی زیادی نیز در دوران فعالیت خود ساخته است. آنتونیو ویوالدی در کشور ایتالیا متولد شد و شاید بتوان گفت دوران کودکی سختی را نیز سپری کرد.

آغاز فعالیت حرفه ای وی که در بسیاری از کتابهای تاریخی نیز گفته شده است، تدریس او در پرورشگاه اوسپداله دلا پیتا (Ospedale della pietà) بود. او در طول فعالیتش در این پرورشگاه همیشه کشمکش های فراوانی با مدیران آن داشت و خیلی ها مخالف فعالیت او در این سمت بودند.

دانلود بهترین های آنتونیو ویوالدی Antonio Vivaldi



آنتونیو ویوالدی در اپرا نیز شهرت بسیاری داشت و اپراهای بسیار مشهوری را نیز نوشته است که از بهترین آثار او که در آن سال ها مورد استقبال بینظیر همگان قرار گرفت می توان به Nerone fatto Cesare اشاره کرد که البته در حال حاضر این قطعه مفقود شده است. ویوالدی در کارنامه ی هنری خود مدیریت تئاتر سنت آنجلو را نیز دارد.

اوج فعالیت آنتونیو ویوالدی در سال های 1717 تا 1722 بود. او در این سال های فعالیت های هنری بسیاری داشت و قطعات فوق العاده زیبایی را نوشت که هنوز بعد از گذشت چندین قرن بر سر زبان ها است. از بهترین آثار او در این سال های می توان به اپرای تیتو مانلیو، درام روستایی “لا سیلیویا” و کنسرتوهای چهار فصل اشاره داشت.

آنتونیو لوچو ویوالدی در سال 1741 درگذشت.

در این مطلب برای شما زیباترین آثار موجود از این هنرمند مشهور را که توسط نوازندگان چیره دست ساخته شده است را آماده کرده ایم. امیدوارم که از شنیدن این آثار لذت ببرید.
لینک مطلب: http://just-music.ir/آنتونیو-ویوالدی-antonio-vivaldi/


بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله این اهداف می توان ترغیب بازدید کنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول ، دانلود کاتالوگ شرکت ، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار ، عضویت در وب سایت و … اشاره کرد.

بازاریابی آنلاین


آموزش بازاریابی

اولین مرحله در انجام بازاریابی اینترنتی ایجاد یک وب سایت حرفه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده است.

مرحله دوم ، افزایش ترافیک وب سایت با بازدید کنندگان مرتبط است. در این مرحله دو روش بازاریابی اینترنتی درون گرا و برون گرا مطرح می شوند. در انجام بازاریابی اینترنتی درون گرا سعی بر این است که بازدید کنندگان وب سایت افزایش یابد اما این کار بدون صرف هزینه و با ارائه اطلاعات مفید و سودمند به کاربران صورت گیرد. بازاریابی برون گرا نیز می تواند ترافیک یک وب سایت را افزایش دهد ولی این کار با صرف هزینه همراه است. روش هایی مانند تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یا تبلیغات بنری ، تبلیغات در نشریات ، تلویزیون ، حضور در نمایشگاه ها و … که هزینه های زیادی برای جذب بازدید کننده به صاحبان وب سایت ها تحمیل می کند. اما در بازاریابی اینترنتی درون گرا که از سه قسمت اصلی سئو ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار تشکیل شده است بدون صرف هزینه بازدید کنندگان با وب سایت مورد نظر آشنا می شوند. سایت آتا قلم ataghalam.com .به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود می کنید و بازدید کننده ای از طریق موتورهای جستجو به وبلاگ شما راهنمایی می شود شما می توانید درخواست انجام فعالیتی (call-to-action) در وبلاگ خود بگذارید و بازدید کننده را ترغیب به انجام کاری در وب سایت کنید مثلا کسب و کار شما در زمینه صنایع روشنایی است و در این زمینه نیز وبلاگ نویسی می کنید. بازدید کننده در مورد جدید ترین محصولات روشنایی در موتورهای جستجو ، جستجو می کند و شما در وبلاگ خود قبلا در این مورد مطلبی مفید نوشته اید و جدید ترین محصولات را به همراه تصاویر و توضیحات قرار داده اید و بازدید کننده شما را می یابد ، به وبلاگ شما وارد می شود ، مطلب را می خواند و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کند. شما در مکانی در وبلاگ ، بنری به صفحه آشنایی با محصولات جدید قرار می دهید و بازدید کننده را ترغیب می کنید که بر روی این بنر کلیک کند و به صفحه فرود (landing page) برود و با محصولات جدید شما آشنا شود. حال اگر هدف شما تماس تلفنی برای ثبت سفارش باشد و بازدید کننده این کار را انجام دهد و فروشی صورت گیرد شما چرخه فروش را تکمیل و بازدید کننده را به مشتری بالفعل تبدیل کرده اید که این کار مشکلی است که بتوان بازدید کننده را مستقیما به مشتری بالفعل تبدیل کرد که اصطلاحا به آن visitor to customer conversion می گویند. بیشتر بازدید کنندگان ، به راحتی به مشتری بالفعل تبدیل نمی شوند و باید آن ها را کم کم برای این تبدیل آماده نمود. ابتدا باید بازدید کنندگان را ترغیب به تبدیل شدن به مشتری بالقوه کرد که به آن lead generation گفته می شود و سپس مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری بالفعل کرد. بنابراین اقداماتی همچون استفاده از بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل خبرنامه به کاربران ، برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل هستند و بدین ترتیب به آماده کردن و متقاعد کردن مشتری بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری بالفعل ، lead nurturing می گویند. پس مرحله سوم ، تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه و بالفعل است.

مرحله چهارم ، اندازه گیری است. در بازاریابی اینترنتی باید نحوه این تبدیل ها را اندازه گیری کرد. به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ 1000 بازدید کننده مرتبط که از موتورهای جستجو وارد آن شده اند داشته اما هیچ کدام از این بازدید کنندگان اهداف از پیش تعیین شده ی ما مانند عضویت در خبرنامه ، طرفداری در شبکه های اجتماعی ، تماس تلفنی و … را انجام نداده اند تبدیل ضعیفی صورت گرفته است و باید تدبیری در این مورد اندیشیده شود. ممکن است مجبور شویم جانمایی المان ها در صفحات ، طراحی و موارد دیگر را تغییر دهیم تا بتوانیم میزان این تبدیل را افزایش دهیم.

مرحله پنجم در انجام بازاریابی اینترنتی توسط بازاریاب آنلاین حفظ مشتری و تلاش برای ترغیب وی برای خرید مجدد است. مشتری که یکبار از سایت خریدی انجام داده است احتمال خرید مجدد آن از مشتری جدید به مراتب بیشتر است. انجام بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و … می تواند مشتریانی که یکبار از سایت خرید کرده اند را مجددا برای خرید از آن تشویق کند.

ارسال ایمیل تبلیغاتی

ما برنامه ارسال ایمیل تبلیغاتی فارسی به همراه میلیون ها ایمیل فعال ایرانی در دسته بندی های مشخص را در اختیار شما قرار می دهیم
هزاران ایمیل با سرعت زیادی در کمترین زمان ممکن به اینباکس مخاطبین ارسال می شود
اکنون سایت شما .سایت آتا قلم ataghalam.com .بخاطر تبلیغات گسترده ای که انجام داده اید ، دارای بازدیدکننده بسیار زیادی است
همزمان با افزایش بازدیدکننده ، درآمد شما نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت
بانک ایمیل آپدیت شد
ایمیل مارکتینگ
6 میلیون ایمیل فعال ایرانی به صورت دسته بندی شده
بازاریابی ایمیلی
800 هزار ایمیل دانشجویان و افراد تحصیل کرده در رشته ها و گروه های مشخص
بانک ایمیل مشاغل
5 میلیون ایمیل فیس بوک برای افزایش تعداد دوستان در پروفایل فیس بوک
بانک ایمیل ایرانی
60 هزار ایمیل دسته بندی شده از شرکت های ایرانی
بانک ایمیل فعال
800 هزار ایمیل دسته بندی شده از مشاغل و اصناف
هزاران ایمیل از کاربران سایت ها و سرویس های وبلاگ دهی مثل بلاگفا ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ و …
هزاران ایمیل از کاربران گروه های یاهو و چت روم ها
جدیدترین نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت کاملا فارسی


چگونه بلند قد شویم؟

package


بازه ی رشد طبیعی قد کاملا مشخص است ، از کودکی تا به طور میانگین سن 25 سالگی ، افزایش قد بنا به فرمان مغز و دستور تولید هورمون های رشد اتفاق می افتد ، هورمون ها با تحریک استخوان ها ، سبب رشد استخوان وافزایش قد می شود. پدیده تولید هورمون های ویژه افزایش قد عموما در همان بازه ی رشد اتفاق می افتد و بنا به سیستم فیزیلوژیکی بدن ، پس از سن حدود 25 سالگی افزایش قد متوقف می شود ، اما اگر بشود با یک سری تمرین های ویژه و ورزش های مخصوص انتهای نواحی استخوان های بدن را تحریک کرد آنگاه می توان به افزایش قد پس از سن رشد هم امیدوار بود!

افزایش قد


مطمئنا افزایش قد پس از سن رشد به اندازه ی سنین پیش از آن نخواهد بود ، اما این کار غیرممکن نیست و آزمایشات و تحقیقات نشان می دهد می توان تا حد رضایت کننده ای و بنا به ویژگی های فیزیکی و سن افراد پس از سنین رشد هم قد را افزایش داد.


آیا در این مجموعه توصیه ای مبنی بر استفاده از دارو و استفاده از مواد شیمیایی تزریقی می شود؟

خیر! مطالب موجود در فیلمهای آموزشی و کتاب صرفا در رابطه با افزایش قد از راه های فیزیکی و آموزش ورزش های خاص است ، این مجموعه تمرین های ورزشی برگرفته از فرمول ویژه ی افزایش قد ژاپنی است که طرفداران فراوانی در جهان دارد و بسیاری از افراد در دنیا از این آموزش ها استفاده می کنند و نتیجه ی مطلوب را هم کسب نموده اند.


میزان نتیجه گیری از این مجموعه آموزشی به چه صورت بوده است؟

پس از طی 10 هفته و انجام بررسی بر روی تعدادی از افراد در کشور ژاپن که از این روش استفاده نمودند ، این نتایج به دست آمد:

بر اساس آزمایش ها 37 درصد بالای 10 سانتیمتر افزایش قد داشته اند ، 28 درصد بین 7 تا 10 سانتیمتر ،12 درصد بین 5 تا 7 سانتیمتر ،14 درصد بین 3 تا 5 سانتیمتر ،5 در صد بین 3 تا 1 سانتیمتر و 2?5 در صد هم هیچگونه افزایش قدی نداشته اند .

منبع مطلب : افزایش قد


Behrooz Saffarian Ft. Roozbeh Nematollahi - Akharin Rooze Zemestoon

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهروز صفاریان و روزبه نعمت الهی به نام آخرین روز زمستون با لینک مستقیم
دانلود آهنگ آخرین روز زمستون از بهروز صفاریان و روزبه نعمت الهی
دانلود آهنگ آخرین روز زمستون با کیفیت 128 و 320 به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Behrooz Saffarian Ft. Roozbeh Nematollahi – Akharin Rooze Zemestoon

 سایت موزیک ایرونی www.music-irooni.org

متن آهنگ بهروز صفاریان و روزبه نعمت الهی آخرین روز زمستون

اخرین روز زمستونم گذشت
تو وجودم حس سرمای دیِ
سال نو ینی زمان دیدنت
موقه ی تحویل سال من کیِ
بعد رفتن تو رفتم تو خودم
ادمای دور من خیلی کمن
بیشترین کسایی ک میبیننم
ماهیای سفره ی هفت سینمن
این همه خرداد و شهریور گذشت
این همه مردادمو مردود کن
من ک تا برگشتنت صبر میکنم
این همه اسفند را هم دود کن
ب گذشتم گاهی ک فک میکنم
ب خودم حس خیانت میکنم
بس ک میخام هیچی یادم نیاد
ب یه ماهیم حسادت میکنم
این همه ادم کنارم اومدن
هرچی پرسیدن جواب من تویی
صددفعه دیگه اگه دنیا بیام
باز تنها انتخاب من تویی
این همه ادم کنارم اومدن
هرچی پرسیدن جواب من تویی
صددفعه دیگه اگه دنیا بیام
باز تنها انتخاب من تویی

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb

 


The Goldbergs

دانلود فیلم جدید خارجی
“گلدبرگز” مطمئنا یک خانواده دوست داشتنی است ! مادری سلطه جو ، احساساتی ، عاشق خرید و پر حرف ، پدری خشن دانلود فیلم خارجی دمدمی مزاج ، خواهری افتضاح ، برادری با حس های پوچ و کوچیک ترین عضو یعنی “آدام” که به فیلم برداری علاقه دارد ، همچنین پدربزرگ خانواده دانلود فیلم خارجی جدید مردِ پرتنش گروه . حالا تصور کنید گرد هم آمدن این خانواده دور هم…دانلود فیلم جدید این سریال که از شبکه ی ABC پخش میشه الهام گرفته شده از کودکیِ خودِ کارگردانِ سریال آقایِ Goldberg در دهه هشتادِ که خانواده ای با مشکلات فراوان ولی عاشق یکدیگر داشت دانلود فیلم با لینک مستقیم در آخر هر اپیزود صحنه های واقعی از زندگی کارگردان پخش میشه…