سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستانه 2

دانلود جدیدترین آهنگ مجتبی دربیدی با نام خانوم من

دانلود آهنگ شاد مجتبی دربیدی با نام خانوم من با کیفیت بالا و لینک مستقیم

مجتبی دربیدی , خانوم منمجتبی دربیدی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

ترانه و آهنگسازی: مجتبی دربیدی ؛ تنظیم: سعید ساشا ؛ میکس و مستر: دیجی عابد

متن آهنگ مجتبی دربیدی با نام خانوم من

یه شبِ رویایی
به چشای زیبایی
یه چترو گیتارو تو
چه خوبِ اینجایی
یه چای آتیشی
با تو چه میچسبه
ما دو تا دیوونه
ما دو تا دلبسته
قضاوت نمیکنیم همدیگه رو
ما راحت نمی شکونیم عهد همو
ماها عاشقِ دل سپردنیم
ندیدیم نگفتیم بد همو
خانومِ من اینه قانون من
که هیچکس نگاتو نبینه
آخه بانوی من
سر رو زانوی من
نذاری به دل غم میشینه
خانومِ من اینه قانون من
که هیچکس نگاتو نبینه
آخه بانوی من
سر رو زانوی من
نذاری به دل غم میشینه

رو سفیدم با تو
عشقو دیدم با تو
من امیدم با تو
توی خواب و رویام با تو
بوسه بارون کنم
بی هوا چشماتو
باز چراغون کنم دلمو دنیاتو
ما که جفت همیم
آخه هر جا پشت همیم
خانومِ من اینه قانون من
که هیچکس نگاتو نبینه
آخه بانوی من
سر رو زانوی من
نذاری به دل غم میشینه
خانومِ من اینه قانون من
که هیچکس نگاتو نبینه
آخه بانوی من
سر رو زانوی من
نذاری به دل غم میشینه

خانومِ من اینه قانون من
که هیچکس نگاتو نبینه
آخه بانوی من
سر رو زانوی من
نذاری به دل غم میشینه
خانومِ من اینه قانون من
که هیچکس نگاتو نبینه
آخه بانوی من
سر رو زانوی من
نذاری به دل غم میشینه